LFS sihtarhidektuur

Allikas: Kuutõrvaja
Redaktsioon seisuga 25. mai 2011, kell 22:50 kasutajalt Jj (arutelu | kaastöö) (Uus lehekülg: 'Primaarne LFS sihtarhidektuur on 32-bitine Inteli CPU. KUi sa ei ole varem LFS süsteemi ehitanud oleks soovitatav alustada selle arhidektuuriga. 32-bitine arhidektuur on kõige lai...')
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) | Uuem redaktsioon→ (erin)

Primaarne LFS sihtarhidektuur on 32-bitine Inteli CPU. KUi sa ei ole varem LFS süsteemi ehitanud oleks soovitatav alustada selle arhidektuuriga. 32-bitine arhidektuur on kõige laiemalt linuxi poolt toetatud ja rohkem ühilduv vabavara ja proprietary tarkvara poolt.

Teisest küljest, selle raamatu instruktsioonid on teadaolevat mõnede modifikatsioonidega toimivad ka nii PowerPC kui 64-bitiste AMD/Inteli protsessoritega. Selleks, et ehitada süsteem mis kasutab ühte neist protsessoritest.

--

Veel mõned faktid 64-bitisest süsteemist. Võrrelduna 32-bitise süsteemiga, käivitavate programmifailide suurused on silmnähtavalt mahukamad ja nende käivitamise kiirus on vaid õrnalt suurem. Näiteks tehes LFSD-6.5 testbuildi Core2Duo protsessoril mõõdeti järgnevad tulemused.

Architecture Build Time Build Size 32-bit 198.5 minutes 648 MB 64-bit 190.6 minutes 709 MB

Nagu võid näha, 64-bitine build on vaid 4% kiirem ja 9% suurem, kui 32-bitine build. Põhiline võit kasutades 64-bitist süsteemi on minimaalne. Muidugi, kui sul on rohkem mälu kui 4GB, või soovid manipuleerida andmetega mis ületavad 4GB on 64-bitise süsteemi eelised vaieldamatud.