Erinevus lehekülje "Etherneti füüsiline kiht" redaktsioonide vahel

Allikas: Kuutõrvaja
13. rida: 13. rida:
 
Antud tehnoloogia standardid on kirjeldatud põhiliselt erinevate kiiruste  
 
Antud tehnoloogia standardid on kirjeldatud põhiliselt erinevate kiiruste  
 
alamversioonide kaupa: [http://standards.ieee.org/about/get/802/802.3.html Link]
 
alamversioonide kaupa: [http://standards.ieee.org/about/get/802/802.3.html Link]
 
 
  
  
22. rida: 20. rida:
 
=== Signaliseerimine ja bittide kodeerimine ===
 
=== Signaliseerimine ja bittide kodeerimine ===
  
[[Pilt:Kodeering.jpg|687px|thumb|center|Kodeering]]
 
  
 
Etherneti standard kasutab bittide kodeerimiseks ja sünkroniseerimiseks Manchester'i kodeeringut,  
 
Etherneti standard kasutab bittide kodeerimiseks ja sünkroniseerimiseks Manchester'i kodeeringut,  
28. rida: 25. rida:
 
bittide sünkroniseerimine kui ka bitid ise. Seda tehakse välistav või tehte abil andmebiti ja vastava
 
bittide sünkroniseerimine kui ka bitid ise. Seda tehakse välistav või tehte abil andmebiti ja vastava
 
sünkroniseerimise hetkväärtusega.
 
sünkroniseerimise hetkväärtusega.
 +
 +
[[Pilt:Kodeering.jpg|687px|thumb|left|Kodeering]]

Redaktsioon: 4. juuli 2011, kell 01:26

Ethernet

Etherneti kaabel

Ethernet on alates kaheksakümnendatest standartiseeritud paketipõhine võrgutehnoloogia IEEE 802.3. standardi nime all, mille füüsilise kihi seadmete omavaheliseks ühendamiseks kasutatakse palju erinevaid ühendusviise nn. koaksiaalkaabel, keeru paar, optiline fiiber. Seejuures protokoll ja edastatav andmepakett on üldiselt sama. Sõltuvalt kasutatavast edastusmeediast on edastuskiirused väga erinevad, alates 3Mbit/s kuni 100Gbit/s.

Antud tehnoloogia standardid on kirjeldatud põhiliselt erinevate kiiruste alamversioonide kaupa: Link



Signaliseerimine ja bittide kodeerimine

Etherneti standard kasutab bittide kodeerimiseks ja sünkroniseerimiseks Manchester'i kodeeringut, kus signaliseerimine toimub näiteks 100Mbit/s puhul 100MHz sagedusel. Kodeeringus pakitakse kokku nii bittide sünkroniseerimine kui ka bitid ise. Seda tehakse välistav või tehte abil andmebiti ja vastava sünkroniseerimise hetkväärtusega.

Kodeering